تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۲
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مرداد ماه؛

"تاصیکو" خریدار و فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد.
"تاصیکو" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰ هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۲۱ هزار و ۹۷۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۴۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال به ۳۰ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نیز با کاهش ۹۵ هزار و ۹۳۹ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال معادل ۵۲۶ هزار و ۳۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"تاصیکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۷ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۵۰۹ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به امرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸۰ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال خریداری کرد

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده