تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۱۲۶۷۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر جدید هپکو معرفی شد

می متالز - رئیس شورای کار هپکو اراک از معرفی مدیر جدید این شرکت خبر داد.
مدیر جدید هپکو معرفی شد

به گزارش می متالز، رضا عبدلی سه شنبه، چهارم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: آئین معارفه "مهدی کلاته‌عربی" مدیر جدید هپکو در سالن اجتماعات این شرکت و با حضورمدیرعامل هلدینگ هپکو برگزار شد.

وی افزود: مدیر جدید هپکو که معاون مدیرعامل هلدینگ هپکو محسوب می شود، طی حکمی از سوی "علی‌محمد رفیعی" مدیرعامل جدید هلدینگ هپکو منصوب شد و از امروز فعالیت خود را در این کارخانه آغاز کرد.

گفتنی است، شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و راه سازی در خاورمیانه با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

این شرکت می تواند ۲۵ نوع ماشین آلات راهسازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان و سوئد تولید کند.

شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد که این واگذاری شروعی بر چالش ها و مشکلات این شرکت بود تا جایی که بالاخره سال گذشته از بخش خصوصی بازپس‌گرفته شده و به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد.

پس از افت‌وخیزهای فراوان، با تصویب‌ هیات وزیران در تاریخ ۱۸ تیرماه 99 و ابلاغ آن در ۲۳ تیرماه به وزارتخانه های اقتصاد، رفاه، صمت، نفت، میراث و سازمان برنامه و بودجه، مقرر شد که ۵۵ درصد سهام شرکت هپکو اراک به ارزش ۵۶۰۰ میلیارد تومان از سازمان خصوصی سازی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود.

عناوین برگزیده