تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۲۷۱۶۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه نشان دهنده اراده این شرکت بر استفاده از ظرفیت جوانان مستعد است

می متالز - در آخرین روز از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه، صالحی نماینده مردم شریف مبارکه در مجلس شورای اسلامی از نحوه حضور داوطلبان و چگونگی برگزاری این آزمون بازدید کرد.
برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه نشان دهنده اراده این شرکت بر استفاده از ظرفیت جوانان مستعد است

به گزارش می متالز، وی گفت: به دلیل رعایت بسیار خوب پروتکل های بهداشتی از همه دست اندرکاران این آزمون استخدامی تشکر می کنم. در بازدیدی که بنده داشتم توزیع دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی و علی الخصوص فاصله بین داوطلبان و رعایت دستورالعمل ها برای فاصله حدود ۲ متری و همچنین تهویه هوا به خوبی رعایت شده بود.
 همچنین تمهیدات لازم برای نحوه طراحی سوال ها، جابجایی گزینه ها و شخصی سازی پاسخنامه ها ابتکار خوبی بود که برای امنیت سوال ها و آزمون در نظر گرفته شده بود.
وی اشتغال را معضل اصلی کشور ما و بسیاری از دیگر کشورهای جهان دانست و افزود: در راستای منشور راهبردی رهبر معظم انقلاب یعنی جهش تولید، تکیه مجلس شورای اسلامی تقویت مراکز دانش بنیان، مراکز مهارت آموزی و حمایت از مشاغل خانگی به خصوص برای خانم ها است وهمین آزمون ها نشانه این است که همت فولادمبارکه و کشور بر این است که جوان های مستعد در زمینه های مختلف را جذب کند این که فولاد مبارکه استفاده از ظرفیت های بانوان را نیز در نظر گرفته است از نکات بارز این آزمون است. امیدواریم که داوطلبان امروز در آینده ای نزدیک به تکنسین ها، کارشناسان و مدیران خوب صنعت فولاد تبدیل شوند.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز آموزشی کارگر فنی ماهر در قطب های صنعتی از ضروریات است. در قطب های صنعتی کشور مثل فولادمبارکه که ۵۱۴ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در آن مشغول فعالیت هستند؛ عدم وجود مراکز آموزش کارگر فنی ماهر، یک حلقه مفقوده بین آموزش و صنعت کشور است که با هماهنگی هایی که با وزارت صنعت و مدیریت فولاد کشور در این زمینه صورت گرفته، به زودی یکی از مراکز کارگاهی دانشگاه مجلسی در شهرستان مبارکه که دارای تجهیزات بسیار خوبی در این زمینه است؛ برای این منظور در نظر گرفته خواهد شد تا قدمی در جهت ارتقاء کیفی صنعت برداشته شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده