تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۱۲۷۴۰۹
سرویس خبر : انرژی
زارع:

طرح گشایش اقتصادی باید به نفع مردم اصلاح شود

می متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت قصد دارد با اجرای طرح گشایش اقتصادی و فروش اوراق نفتی کسری بودجه را جبران کند و این مسئله به معنای گشایش اقتصادی برای مردم نبوده است.
طرح گشایش اقتصادی باید به نفع مردم اصلاح شود

رحیم زارع

به گزارش می متالز، رحیم زارع با اشاره به رویکرد مجلس نسبت به طرح گشایش اقتصادی، گفت: مهم ترین اولویت نمایندگان مجلس یازدهم اصلاح وضعیت اقتصادی به نفع مردم است، حال اگر با اجرای طرحی، اقتصاد کشور در شرایط فعلی و آینده دچار مشکل شود، نمایندگان با آن مخالف خواهند بود.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت قصد دارد با اجرای طرح گشایش اقتصادی و فروش اوراق نفتی کسری بودجه را جبران کند و این مساله به معنای گشایش اقتصادی برای مردم نیست، هر گشایشی باید به نفع مردم باشد و نمایندگان مجلس درگیر بازی با کلمات از سوی مسئولان نمی شوند.

وی گفت: به طور حتم مجلس با طرح گشایش اقتصادی مخالف نیست، اما نمایندگان تلاش می کنند که طرح مذکور را به نفع مردم اصلاح کنند، قطعا رویکرد اصلاح به نفع مردم اولویت اصلی نمایندگان مجلس است و تمام برنامه ها بر این مبنا اصلاح و تدوین می شود.

زارع افزود: اجرای طرح گشایش اقتصادی با شرایط فعلی تنها آینده فروشی بوده و برای دولت آینده تعهد مالی ایجاد می کند، از این رو به نظر من فروش اوراق نفتی باید جای خود را به فروش نقدی و عینی بدهد تا دولت آینده در این عرصه به مشکل نخورد.

عناوین برگزیده