تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۴
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۱۲۸۷۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌های سرمایه گذاری بندرچابهار رفع شود

می متالز - مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: موانع و مشکلات بخش خصوصی در طرح‌های سرمایه گذاری بندر چابهار مورد بررسی و رسیدگی سریع قرار گیرد تا شاهد اشتغال و توسعه در این منطقه باشیم.
موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌های سرمایه گذاری بندرچابهار رفع شود

به گزارش می متالز، حسین صادقی نژاد روز سه‌شنبه در نشست تسهیل و تسریع امور مربوط به پروژه‌های سرمایه گذاری و بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرچابهار ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت عملیات اجرایی و بهره برداری پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه گذاری، دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در زمینه نوسانات نرخ ارز را مطرح و تبادل کردند.

وی با اشاره به تلاش در جهت تسهیل و رفع موانع و مشکلات موجود پروژه‌های سرمایه گذاری، اظهار امیدواری کرد که در سال «جهش تولید» حداکثر تلاش خود را در جهت حل مشکلات و رفع موانع سرمایه گذاری انجام خواهیم داد.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان نیز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی؛ سرعت بخشیدن به امورات را ضروری خواند و افزود: با حمایت جدی از بخش خصوصی، شاهد رشد و توسعه اقتصادی در استان خواهیم بود.

 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده