تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۸
بازدید: ۴۳۱
کد خبر: ۱۲۸۸۸۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

برنامه ۶ ماهه «ثامید» محقق نشد

می متالز - مدیر عامل شرکت توسعه و عمران امید ( ثامید) از محقق نشدن برنامه ۶ ماهه این شرکت خبر داد.
برنامه ۶ ماهه «ثامید» محقق نشد

به گزارش می متالز، مجید محمدی شکیب درباره محقق نشدن تحقق برنامه ۶ ماهه شرکت گفت: از عمده دلایل محقق نشدن برنامه ۶ ماهه می‌توان به شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد. این بیماری سبب رکود اقتصادی در همه نقاط دنیا و از جمله کشور عزیزمان شده است. وی ادامه داد صنعت ساختمان نیز به تبع خود از این موضوع مستثنی نبوده است. لیکن این شرکت با برنامه ریزی لازم برای ۶ ماههدوم سال مالی جاری تلاش می‌کند این مهم را محقق کند.

وی افزود: از جمله املاک موثر در فروش ۶ ماه نخست می‌توان به پروژه آتیه اشاره کرد که مدت زمان صدور پروانه این پروژه با توجه به روند صدور پروانه در مقطع کنونی و شیفتی بودن همکاران شهرداری طولانی شده است. امید است با تلاش و پیگیری مستمر همکاران محترم شرکت در باقیمانده سال مالی این پروانه اخذ، تا فروش آن محقق شود.

فروش هتل امید ۲ مشهد با توجه به شرایط همه گیری کرونا و وجود خریداران خارجی، با مشکل روبه‌رو شده است که با رفع مشکلات می توان آنرا محقق کرد.

محمدی شکیب تصریح کرد: در خصوص ملک شکوفه نیز روند مذاکرات فروش آن طی شده است و طی روزهای آینده قرارداد فروش آن امضا می‌شود. انتظار می‌رود مطابق  برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۶ ماه دوم بتوان برنامه سال مالی ۱۳۹۶ را محقق کرد.

مدیرعامل «ثامید» گفت: جمع مبلغ فروش پروژه‌ها ۱۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است. با توجه به اینکه قیمت تمام شده آنها برابر با ۷ هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۶۷۴ ریال بوده، سود ناخالص حاصل از فروش مبلغ ۳ هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۳۲۶ ریال شده است.

عناوین برگزیده