تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۱۲۹۱۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه بررسی مشکلات حمل و نقل سیمان ایلام

می متالز - به منظور ساماندهی حمل سیمان در پایانه بار کارخانه سیمان، نشست معاون حمل و نقل استان ایلام با حضور مدیرعامل کارخانه سیمان، انجمن های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل برگزار شد.
جلسه بررسی مشکلات حمل و نقل سیمان ایلام

به گزارش می متالز، معاون حمل و نقل اظهار داشت: شرکت‌های مستقر در پایانه بار کارخانه سیمان نسبت به تهیه ناوگان حمل سیمان فعال باشند و در راستای تشویق کامیون داران برای جابه جایی بار از اهرم‌های مثبت استفاده کنند. 

"محمد حسنی" افزود: انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل سیمان و رانندگان بعنوان بازوان حمل و نقل ضمن پیگیری مسائل و مشکلات رانندگان نظارت بیشتری بر عملکرد شرکت های حمل ونقل و رانندگان داشته باشند و کمک کنند که چرخ تولید صنعت سیمان در استان بچرخد.

وی افزود: در هر مقوله ای و اختصاصا در خصوص صنعت سیمان و حمل و نقل باید تابع قوانین باشیم و در صورت مشاهده تخلف از هر شرکتی یا رانندگان باید برخورد قانونی نماییم که از مشکلات آتی جلوگیری گردد.

معاون حمل و نقل عنوان کرد: تلاش میکنیم که مشکلات پیش روی این صنعت را برطرف نماییم و این جلسات باعث اطلاع مسئولین از مشکلات حمل و نقل می گردد که انشالله جهت مرتفع نمودن آن مشکلات، اقدام لازم را انجام دهند.

در پایان این نشست مشکلات کارخانه سیمان و حمل و نقل توسط نمایندگان انجمن صنفی رانندگان، انجمن شرکت‌های حمل و نقل سیمان مطرح و طی توافقات انجام شده مقرر گردید در کمترین زمان ممکن مرتفع شوند.

عناوین برگزیده