تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گفت وگوی مجازی با کاربران اینستاگرام اعلام شد:

توضیح جالب وزیر ارتباطات درباره بورس/ دیگر وزیران و مسوولان یاد بگیرند

می متالز - وزیر ارتباطات با اعلام عدم کم‌فروشی اینترنت توسط دو اپراتور و برنامه تولید گوشی ارزان قیمت و با کیفیت مناسب ایرانی در پاسخ به سوالی درباره بورس توضیح جالبی داد.
توضیح جالب وزیر ارتباطات درباره بورس/ دیگر وزیران و مسوولان یاد بگیرند

به گزارش می متالز، محمدجواد آذری جهرمی در گفت وگوی مجازی با کاربران اینستاگرام و بدون محدودیت در طرح سوال با اعلام اینکه تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و بت از دید شرعی حرام است، گفت: برای انعکاس کم فروشی اینترنت، می توان اقدام به ثبت شکایت در ۱۹۵ کرد اما انصافا به تازگی کم‌فروشی سازماندهی در دو اپراتور نشده است.

وی افزود: استفاده از اینترنت افزایش یافته و به همین دلیل بسته‌ها، بیش از زمان مشابه در گذشته به پایان می‌رسد. پیشنهاد می شود شب‌ها با استفاده از اینترنت خانگی، هزینه‌ها متعادل‌تر شود. دلیل گرانی تلفن همراه هم، افزایش ارز است ولی با تولید گوشی ارزان قیمت و با کیفیت مناسب ایرانی  مشکلات تا حدودی حل خواهد شد.

این وزیر جوان در پاسخ به سوالی درباره بورس هم توضیح جالبی داد که می تواند مورد توجه دیگر وزا و مسوولانی باشد که با کمترین اطلاعات از بازار سرمایه و بدون اعلام مستنداتی اظهار نظر می کنند.

آذری جهرمی گفت: اگر کسانی که بورس به آن‌ها ربطی ندارد اظهار نظر نکنند و بازار سرمایه را به اهل بسپارند، حتما وضعیت بهتری رخ می‌دهد. بنابراین اجازه بدهید من هم اظهارنظر نکنم.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده