تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۲۹۳۶۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

احداث جاده راور به کرمان با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی

می متالز - استاندار کرمان از اجرای جاده راور - کرمان با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران و با راهبری ایمیدرو خبر داد.
احداث جاده راور به کرمان با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی

به گزارش می متالز، محمدجواد فدایی در نشست پایش برنامه‌های این استان در حوزه معدن و صنایع معدنی گفت: این محور به احترام شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان را بر به عنوان زادگاه ایشان عملیاتی شده و شرکت مس برنامه زمان‌بندی خود را تا ۲ ماه آینده اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه معادن کرومیت در سه شهرستان بافت، را بر و ارزوییه تعیین تکلیف شدند اظهار داشت: ایمیدرو فعالیت‌های لازم برای اکتشافات پهنه‌های معدنی در اختیار خود را انجام دهد و پهنه‌های لازم توسط صمت به ایمیدرو واگذار می‌شود.

استاندار کرمان گفت: ایمیدرو و سازمان صمت استان پیگیری کنند که وزارت صنعت، معدن و تجارت خوراک کارخانه ۸۰۰ هزار تنی آهن اسفنجی و ۲.۵ میلیون تنی گندله‌سازی فولاد بافت را تامین کند.

فدایی اضافه کرد: مقرر شد که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عملیات واگذاری پهنه‌های معدنی در اختیار خود را جهت اکتشاف و استخراج به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بررسی کند و پیشنهاد خود را در شورای معادن مطرح و پس از تصویب در این شورا، پهنه‌ها به شرکت یاد شده واگذار شود.

عناوین برگزیده