تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۱۲۹۴۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مشکلات راه دسترسی معدن طلای اندریان رفع می‌شود

می متالز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب راه دسترسی معدن طلای اندریان گفت: تلاش می شود مشکلات موجود در مسیر این معدن با هماهنگی دستگاه های متولی و شرکت بهره بردار معدن حل شود.
مشکلات راه دسترسی معدن طلای اندریان رفع می‌شود

 مشکلات راه دسترسی معدن طلای اندریان رفع می‌شود

به گزارش می متالز، اورجعلی علیزاده، روز شنبه با بیان اینکه بهسازی راه های مواصلاتی شهرستان ورزقان تسریع می شود، افزود: در بازدید از راه های مختلف این شهرستان مقرر شد تا مشکلات اهالی روستاها حل و راه های اصلی و فرعی این شهرستان بهسازی شود.

وی با اشاره به نبود راه دسترسی برای برخی از روستاهای این شهرستان، اظهار داشت: ایجاد راه دسترسی برای روستاهای عظیم آباد، بیشک و سهرون این شهرستان از سوی این اداره کل مورد مطالعه قرار می گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

علیزاده گفت: راه دسترسی روستای گردشگری ایری علیا در ورزقان برای جذب گردشگر به این منطقه به طول ۹ کیلومتر شن ریزی می‌شود. 

شهرستان ورزقان با جمعیت ۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال تبریز واقع است و این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی شامل دهستان‌های ازومدل جنوبی، ازومدل شمالی، بکرآباد و سینا و خاروانا شامل دهستان‌های دیزمار مرکزی، جوشین و ارزیل بوده و ۲ مرکز شهری به نام‌های ورزقان و خارواناست.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.

عناوین برگزیده