تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۷
بازدید: ۳۶۶
کد خبر: ۱۲۹۷۷۶

تولید فولاد آلیاژی مطابق استانداردهای جهانی توسط یک شرکت دانش بنیان

می متالز - یک شرکت دانش بنیان موفق شده است انواع فولاد آلیاژی همپای استانداردهای جهانی برای تامین نیاز بخشی از بازارهای داخل و خارج کشور تولید کند.
تولید فولاد آلیاژی مطابق استانداردهای جهانی توسط یک شرکت دانش بنیان

به گزارش می متالز، این محصولات در صنایع خودروسازی، ماشین‌سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیعی دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، یکی از اهداف شرکت خود را دستیابی به تولید ۱.۳ میلیون تن فولاد آلیاژی از طریق اجرای طرح‌های توسعه و تکمیل سبد محصولات و گسترش بازارهای صادراتی عنوان کرد.

علیرضا چایچی یزدی ادامه داد: تولید فولادهای آلیاژی در این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی است و ما توانسته ایم نیاز برخی کارخانه ها را به این فولادها تامین کنیم.

وی اظهارکرد: در حال حاضر در مجموع ۴۲۳ گرید فولاد آلیاژی قابل تولید داریم و در صورت نیاز مشتریان، گریدهای جدید بر اساس استانداردهای بین‌المللی و داخلی قابل طراحی و تولید است.

به گفته مدیرعامل این شرکت فناور، انواع تیغ اره، مواد پرکننده جوشکاری، ابزار گرم‌کار، قالب پلاستیک، ابزار سردکار، بلبرینگ، میکروآلیاژ، فنر، سوپاپ و غیره از جمله محصولات این شرکت است.

این گزارش شرکت مزبور را بزرگ‌ترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیا معرفی کرده است.

فولاد اگرچه خود یک آلیاژ است اما فولاد آلیاژی اصطلاحا به فولادی گفته می شود که با عنصرهای گوناگون عمدتا منگنز، نیکل، کروم، مولیبدن، وانادیم، سیلیسیم و بور به صورت آلیاژ درآمده است. فولادهای آلیاژی در تولید پرّه‌های توربین، موتور جت، فضاپیماها و رآکتورهای هسته‌ای بسیار کاربرد دارد.

تولید فولاد آلیاژی مطابق استانداردهای جهانی توسط یک شرکت دانش بنیان

عناوین برگزیده