تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۲۹۹۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رصد و پایش بیش از ۳۳ هزار واحد اقتصادی در قم طی پنج ماهه سال 99

می متالز - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انجام ۳۳ هزار و ۶۴۷ بازرسی از واحدهای اقتصادی قم طی پنج ماهه نخست امسال خبر داد.
رصد و پایش بیش از ۳۳ هزار واحد اقتصادی در قم طی پنج ماهه سال 99

به گزارش می متالز، احمدرضا سمیعی نسب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی در قم طی ماه‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، بیان کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۳۳ هزار و ۶۴۷ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان قم انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۲ هزار و ۶۰۴ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ریالی ۹۹۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال شده است که واحدهای متخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده‌اند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه تصریح کرد: از زمان شروع بیماری کرونا در راستای تشدید بازرسی از اقلام بهداشتی (ماسک، الکل، دستکش، محلول ضد عفونی کننده و...)، تعداد ۲ هزار و ۵۲۵ مورد بازرسی از واحدهای تولید ماسک و محلول ضد عفونی کننده و داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی استان قم انجام شد و از تعداد مذکور، ۹۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تعزیراتی به ارزش ۱۷۵ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال تشکیل که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

عناوین برگزیده