تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۳۰۰۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

۱۳۰ میلیارد ریال فولاد احتکار شده در یزد کشف شد

می متالز - فرمانده انتظامی یزد گفت: یک هزار تن محصولات فولادی احتکار شده شامل میلگرد و کلاف به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال از انبار شرکتی در مرکز استان کشف شد.
۱۳۰ میلیارد ریال فولاد احتکار شده در یزد کشف شد

به گزارش می متالز، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از دپوی تولیدات یک شرکت فولاد در شهر یزد مطلع شدند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی ادامه داد: با تحقیقات مشخص شد  یکی از شرکت‌های فولاد اقدام به احتکار محصولات آلیاژی در یک انبار کرده تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار بتواند آن را به قیمت  بسیار بالاتری عرضه و به فروش برساند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از انبار مذکور کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

بهدانی فرد گفت: متهم که با توجه به نیاز مبرم کشور به این محصولات قصد سوء استفاده از این موقعیت را داشت با تشکیل پرونده احتکار و اخلال در نظم اقتصادی، تحویل مراجع قانونی شد.

وی با بیان اینکه محموله کشف شده از طریق اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت در چرخه توزیع در بازار قرار خواهد گرفت اظهار کرد: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد.

بهدانی‌فرد از شهروندان خواست چنانچه اطلاعی از انبار کالا دارند موضوع را از طریق ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

عناوین برگزیده