تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۱۳۰۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد:

فعال بودن عملیات اجرایی ۳۵ هزار طرح صنعتی در کشور

می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۳۵ هزار طرح صنعتی در کشور در مراحل مختلف اجرا قرار دارد که ۱۷ درصد این طرح‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است.
فعال بودن عملیات اجرایی ۳۵ هزار طرح صنعتی در کشور

به گزارش می متالز، محسن صالحی‌نیا در آیین بهره‌برداری از واحد صنعتی داروسازی و افتتاح متمرکز ۱۰ طرح صنعتی دیگر استان چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت از واحدهای صنعتی در راستای استمرار تولید با اعطای تسهیلات مناسب و تامین مواد اولیه از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه است و در سالجاری که با عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده این حمایت‌ها تقویت می‌شود.

وی، کمک برای رفع موانع تولید و احیای واحدهای صنعتی را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه برشمرد و گفت: ۱۰ هزار واحد راکد در کشور شناسایی شده است که امسال 1500 واحد به چرخه تولید بازمی‌گردد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ واحد سهم استان چهارمحال و بختیاری است که تاکنون ۱۱ واحد احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تسهیل‌گری برای جذب بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های رونق تولید برشمرد و گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و اعطای مشوق‌هایی نظیر معافیت‌های مالیاتی و تامین سرمایه در گردش می‌توان در ترغیب سرمایه‌گذار بخش خصوصی موثر واقع شد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: دولت با وجود محدودیت‌های بسیاری که با آن مواجه است اما همچنان برای استمرار تولید و رونق فعالیت واحدهای صنعتی از همه ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری می‌کند.

عناوین برگزیده