تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۳۰۲۲۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد

پژوهشگاه مواد و انرژی، میزبان مسوولان اتاق بازرگانی شد

می متالز - جمعی از مسوولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از پژوهشگاه مواد و انرژی بازدید کردند.
پژوهشگاه مواد و انرژی، میزبان مسوولان اتاق بازرگانی شد

به گزارش می متالز، جمعی از مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از پژوهشگاه مواد و انرژی بازدید کردند.

مسوولان اتاق بازرگانی ایران به سرپرستی نفر، رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی از ساختمان سبز (ساختمانی که انرژی خود را با پنل های خورشیدی تامین می کند)، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه این ساختمان بازدید کردند.

در این مرحله مسوولان پژوهشگاه به ارائه و معرفی تعدادی از محصولات و طراحی های نوین خود ازجمله دستگاه آب شیرین کن خورشیدی و قطعات سرامیکی پرداختند و درباره فعالیت شرکت های دانش بنیان پژوهشگاه توضیحات لازم داده شد.

مسوولان اتاق بازرگانی همچنین از کتابخانه، سالن اجتماعات بیات و آزمایشگاه های متعدد پژوهشگاه بازدید کردند و معرفی محصولات و پروژه های شاخص هر آزمایشگاه را شنیدند درنهایت به بازدید از پایلوت ها و کارگاه های پژوهشگاه مواد و انرژی رفتند.

پس از اتمام بازدیدها روسای پژوهشکده مواد و انرژی در سالن جلسات این پژوهشگاه با مدیران ستادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران جلسه برگزار کردند و درباره همکاری و تعاملات بیشتر برای پیشبرد پروژه ها و تجاری‌سازی نمونه های فناورانه به بحث و بررسی پرداختند.

در این جلسه خاوندی رییس پژوهشگاه مواد و انرژی، قدمیان معاون فناوری پژوهشگاه درباره دستاوردهای قابل ارایه و زمینه های همکاری و همچنین نفر، رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی سخنرانی کردند.

عناوین برگزیده