تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۱۳۰۳۸۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت:

طرح واگذاری ۱۵۲ هزار خودرو تا پایان سال

می متالز - مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرح واگذاری ۱۵۲ هزار خودرو هر ۲ هفته یک‌بار تا پایان سال خبر داد.
طرح واگذاری ۱۵۲ هزار خودرو تا پایان سال

به گزارش می متالز، سهیل معمارباشی با بیان این مطلب در خصوص جزییات طرح‌های فروش ویژه خودروسازان، افزود:تا پایان سال هر ۲ هفته یکبار، طرح واگذاری حدود ۱۵۲ هزار خودرو را برگزار می‌کنیم و ۱۰  درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت‌نام دریافت خواهد شد.

وی افزود: افزایش فروش فوق‌العاده یکی از برنامه‌ها برای کمک به تثبیت آرامش در بازار خودرو است که در همین راستا با دستور سرپرست وزارت صمت و تصویب کمیته خودرو مقرر شد عرضه خودروها در قالب فروش فوق‌العاده افزایش یابد.

جزئیات طرح فروش خودروها

مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت یکی از شروط واگذاری خودرو در این طرح‌ها را پرداخت ۱۰ درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت‌نام دانست و تصریح کرد: برای اطمینان از خرید خودرو توسط متقاضی و مدیریت تقاضا این شرط منعقد شده است.

معمارباشی ادامه داد: این مبلغ در هنگام ثبت‌نام به حساب واسطی که توسط شرکت‌های خودروساز اعلام می‌شود، باید واریز شود.

وی در خصوص تجدیدنظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت‌نام خودرو نیز گفت: نداشتن پلاک فعال خانوار یکی از محدودیت‌هایی بود که قبلاً به عنوان شرط ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده مدنظر بوده که در آخرین جلسه کمیته خودرو این محدودیت به سبب مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان ایجاد شد، برداشته شد.

مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت تصریح کرد: در حال حاضر فقط موضوع پلاک فعال شخص متقاضی مطرح است و شخص متقاضی ثبت‌نام نباید پلاک فعال داشته باشد.

عناوین برگزیده