تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۳۰۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه اولیه «وسپهر» یکشنبه در فرابورس

می متالز - سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات با نماد «وسپهر ۱» روز یکشنبه (30 شهریورماه) در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.
عرضه اولیه «وسپهر» یکشنبه در فرابورس

به گزارش می متالز، بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات با نماد «وسپهر ۱» در فرابورس قطعی شد.

بر اساس این اطلاعیه، تعداد شش میلیارد از این سهم معادل ۲۰ درصد از کل سهام شرکت با مدیریت عرضه شرکت کارگزاری بانک صادرات به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد که از این مقدار تعداد پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به کدهای معاملاتی و ۶۰۰ میلیون سهم نیز با نماد «وسپهر ۴»  به صندوق‌های سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال تعلق می‌گیرد که با توجه به تجربه عرضه‌های اولیه قبلی احتمالاً به هر کد معاملاتی حدود یک هزار سهم اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است تاریخ ثبت سفارش در این نماد معاملاتی روز یکشنبه مورخ ۳۰ شهریورماه و به روش بوک بیلدینگ خواهد بود اما سهام متقاضیان روز چهارشنبه مورخ دوم مهرماه تخصیص یافته و از شنبه مورخ پنجم مهرماه قابل معامله خواهد بود.

عناوین برگزیده