تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۹
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۱۳۰۴۰۲

تحویل واگن‌های جدید متروی تبریز تا ۲ ماه آینده

می متالز - شهردار تبریز اعلام کرد: مقرر شده واگن‌های متروی تبریز تا دو ماه آینده به مجموعه قطار شهری شهرداری تبریز تحویل داده شود.
تحویل واگن‌های جدید متروی تبریز تا ۲ ماه آینده

به گزارش می متالز، ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید از کارخانه واگن‌سازی ایریکو شهرستان ابهر که به منظور پیگیری تحویل واگن‌های متروی تبریز انجام گرفت، گفت: در صورتی که واگن‌ها به موقع تحویل داده شود، تمامی امکانات و شرایط برای کاهش زمان انتظار در فاز سه خط یک قطار شهری تبریز فراهم است.

وی افزود: همان طور که زمان انتظار فاز یک و فاز دو خط یک مترو به ۱۳ دقیقه کاهش یافته است، این اتفاق در فاز سه نیز روی خواهد داد و زمان انتظار برای کل خط یک ثابت خواهد شد.

وی از آماده بودن مسیر فاز سه خط یک خبر داد و گفت: به طور جدی پیگیر انجام تعهدات این کارخانه در خصوص سهم قطار شهری تبریز هستیم.

شهین‌باهر بیان کرد: هزینه واگن‌هایی که امروز تحویل گرفته می‌شود پیش از این پرداخت شده و از این بابت مشکلی نداریم چرا که جزو تعهدات این مجموعه است.

وی ادامه داد: برای خط دو متروی تبریز از طریق فروش اوراق مشارکت اقدام کرده‌ایم و در خط یک نیز سال گذشته فروش اوراق داشتیم، تا امروز بیش از تعهد خود در قبال مترو عمل کرده‌ایم.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده