تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۳۰۴۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقدیر اتاق بازرگانی از معاون طرح و برنامه وزارت صمت به دلیل همراهی با تشکل های بخش خصوصی

می متالز - در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران از سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل حمایت ها و همراهی با تشکل های بخش خصوصی از جمله با اتاق بازرگانی تقدیر شد.
تقدیر اتاق بازرگانی از معاون طرح و برنامه وزارت صمت به دلیل همراهی با تشکل های بخش خصوصی

به گزارش می متالز، در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران از سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل حمایت ها و همراهی با تشکل های بخش خصوصی از جمله با اتاق بازرگانی تقدیر شد.

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران با اهدا لوح تقدیر به زرندی تاکید کرد: بی شک موفقیت های اتاق بازرگانی در راستای تسهیل فضای کسب و کار و تلاش در جهت توسعه و رشد اقتصادی کشور مرهون این همکاری هاست.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در شانزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دور نهم در سخنانی گفت: فضای فکری کشور مجوزپرور است و اگر از یک سو، تلاش‌هایی برای حذف مجوزها صورت می‌گیرد، از سوی دیگر دستگاه‌هایی نسبت به سخت‌گیرانه شدن امور حکم صادر می‌کنند.

زرندی افزود: پیشنهاداتی برای برون‌رفت از این شرایط مطرح است؛ اول این که، هیات مقررات‌زدایی در سطحی بالاتر از وزارت اقتصاد برقرار شود تا مصوبات آن برای دیگر دستگاه‌ها نیز الزام‌آور باشد.

وی گفت: پیشنهاد دیگر این است که سایتی ایجاد شود و مشکلات توسط فعالان اقتصادی و مردم به صورت ماهانه روی آن قرار گیرد و چنانچه این مساله، مساله‌ای عمومی بود، حل آن مورد پیگیری قرار گیرد، این پیشنهاد در مورد مجوزها نیز می‌تواند اجرایی شود.

عناوین برگزیده