تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۳۰۴۶۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان:

با متخلفان افزایش قیمت سیمان برخورد می‌شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با اشاره به اینکه قیمت سیمان افزایش پیدا نکرده است، گفت: هرگونه گران‌فروشی و احتکار سیمان جرم است و با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.
با متخلفان افزایش قیمت سیمان برخورد می‌شود

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی با اشاره به افزایش قیمت سیمان توسط برخی از مصالح فروشان استان، اظهار کرد: مصوبه‌ای در راستا افزایش قیمت سیمان اعمال نشده چراکه ابلاغ آن کشوری است و تنها مربوط به استان کردستان نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قیمت سیمان افزایش پیدا نکرده است، افزود: در حال حاضر قیمت سیمان فله‌ای و پاکتی با همان قیمت گذشته به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: هرگونه افزایش قیمت توسط مصالح فروش‌ها در سطح بازار غیرقانونی است لذا این افراد نمی‌توانند اظهار کنند که اگر در هفته آینده سیمان گران می‌شود آن را نگه‌دارند و نفروشند.

دره وزمی خطاب به مصالح‌فروشان گفت: هرگونه گران‌فروشی و احتکار سیمان جرم است و با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی از مردم درخواست کرد در صورت افزایش قیمت و عدم فروش سیمان آن را به شماره 124 سازمان صنعت و معدن اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان همچنین به افزایش قیمت شن و ماسه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: قیمت مصوب شده شن و ماسه به همه دستگاه‌ها و شن و ماسه داران ابلاغ‌شده است اما قیمت حمل بار جدا از قیمت شن و ماسه است و متأسفانه شاهد گران‌فروشی در این راستا هستیم.

دره وزمی در پایان یادآور شد: در هفته آینده نیز قیمت حمل شن و ماسه با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل و معاونت اقتصادی استانداری ابلاغ و ساماندهی خواهد شد.

عناوین برگزیده