تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۳۰۵۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

خبری از قرارداد میلیاردی نیست، دشمنان من از الان شروع کرده اند

می متالز - سرمربی جدید تیم گل گهر سیرجان گفت: قرارداد من با گل گهر یکساله و با رقمی معقول است دشمنان من از الان شروع کردند و واقعاً برایشان متاسفم.
خبری از قرارداد میلیاردی نیست، دشمنان من از الان شروع کرده اند

به گزارش می متالز، امیر قلعه نویی افزود: از استاد خود جلالی به خاطر زحماتی که برای گل گهر کشید و از مسوولان باشگاه هم تشکر می کنم که من را انتخاب کردند امسال فکر می کنم که انتخاب خوبی کردم زیرا این تیم ظرفیت خوبی دارد و امیدوارم شرمنده مردم نشویم.
وی گفت: امروز اولین جلسه تمرین است و بازیکنان با انگیزه بسیار خوبی تمرین می کنند امیدوارم شرایط خوب تیم ما در لیگ بیستم هم ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره اهدافش به همراه گل گهر در لیگ بیستم افزود: باید از ملارحمان و هیئت مدیره باشگاه که یک فضای بسیار خوبی را به وجود آوردند تشکر کنم.
آقای قلعه نویی گفت: من یک جلسه با جمشید ملارحمان (مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل گهر) برگزار کردم و پس از آن انگیزه ام هزار برابر شد به مجموعه گل گهر هم به خاطر حضور چنین آدم خوبی تبریک می گویم اما زود است درباره هدف گذاریمان صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این انتخاب یک ریسک برای شما نیست افزود: علاوه بر اینکه ریسک نیست خیلی هم از این انتخاب خوشحالم پیش از این هم گفتم که این تیم را با مطالعه انتخاب کردم و یقیناً این بازیکنان انگیزه بالایی دارند و انشاء الله امسال تیم خوب و شایسته ای داریم.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی هستید؟ گفت: آنها زحمت خود را کشیدند و دو سه بازیکن دیگر هم به تیم ما اضافه می شوند ولی در کل راضی هستم و تلاش آنها ستودنی است.
آقای قلعه نویی در خصوص قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی هم افزود: اگر قانون را اهل فن آن و با مطالعه وضع کرده باشند خوب است ولی ما باید بپرسیم که این قانون را چه کسی وضع کرد یقیناً این قانون به ضرر فوتبال ماست شما می بینید بازیکنی که یک میلیاردی بود الان می گوید 12 میلیارد، عذر خواهی می کنم شاید او نوشتن این رقم را هم بلد نباشد به نظرم این قانون، قانون با مطالعه ای نبود.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شد این باشگاه پیشنهاد 50 میلیارد تومانی برای مربی اش برای سه فصل داده است و یا اینکه قلعه نویی با قراردادی یک ساله و با رقمی معادل 15 میلیارد تومان به این تیم آمده است، گفت: روزی این حرف را به محمدرضا ساکت زدم که آمده ام به تیم سپاهان که اثر گذاری کنم شاید خیلی ها در این رابطه بهتر از من باشند ولی خوشحالم هر جا که می روم اثر گذاری می کنم.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر افزود: قرارداد من اینجا یکساله است و رقم 50 میلیارد هم واقعیت ندارد دشمنان امیر قلعه نویی از همین الان شروع کرده اند برای تخریب من واقعاً برایشان متاسفم هر کجا که می روم آنها این کارها را شروع می کنند نمی دانم کی می خواهند خدا را در زندگی شان در نظر بگیرند و فکر آن یک متر و نیم جا و آخرتشان باشند بالاخره قراردادها در سازمان لیگ ثبت می شود من در این 10 سال به این مسائل عادت کرده ام.
آقای قعله نویی در پاسخ به این سوال که آیا تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود از گروهشان را دارند؟ گفت: صددرصد، ما ایرانی هستیم و تیم های ایرانی همیشه کارهای مهمی را انجام می دهند من برای هر چهار نماینده ایران در این رقابت ها آرزوی موفقیت می کنم و انشاءالله که بتوانند با نتایج خوب به ایران برگردند.

عناوین برگزیده