تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۳۰۸۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل خبرداد:

"وملل" در انتظار تایید سرمایه از آورده نقدی/ عرضه تمام شرکت های غیرمرتبط "وملل" در بورس

می متالز - افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و با استفاده از حق تقدم در حال اقدام بوده که ثبت افزایش سرمایه پس از تایید سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاع رسانی می شود.
"وملل" در انتظار تایید سرمایه از آورده نقدی/ عرضه تمام شرکت های غیرمرتبط "وملل" در بورس

به گزارش می متالز، سید امین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل درخصوص عرضه شرکت‌های غیرمرتبط این موسسه اظهار کرد: طبق بررسی‌ها و برنامه ریزی‌های به عمل آمده مقرر است تمامی شرکت‌های غیرمرتبط از جمله گروه توسعه اقتصاد ملل از طریق پذیرش و عرضه سهام در بورس عرضه شود و یا از طریق مزایده و برابر ضوابط مربوطه پس از ارزیابی و قیمت گذاری واگذار شود.

وی افزود: در این راستا دو شرکت لیزینگ توسعه و صنعت تجارت توس و شرکت عمران و مسکن سازان ایران از زیرمجموعه‌های گروه توسعه اقتصاد ملل جهت پذیرش و عرضه در بورس مورد پیگیری قرار گرفته اند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل درباره افزایش سرمایه ادامه داد: افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و با استفاده از حق تقدم در حال اقدام بوده که ثبت افزایش سرمایه پس از تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی در اداره کل ثبت شرکت‌ها به عمل خواهد آمد که اطلاع رسانی می‌شود.

جوادی همچنین، درخصوص افزایش سرمایه از طریق مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه از طریق مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها نداشته، اما پس از ثبت افزایش سرمایه در جریان (از محل آورده نقدی) با اولویت در دستور کار هیات مدیره قرار خواهد گرفت و به محض تصویب به اطلاع سهامداران می‌رسد.

وی درباره تعداد شعب فعال موسسه اعتباری ملل بیان کرد: موسسه اعتباری ملل در حال حاضر دارای ۳۴۰ شعبه فعال دارد که از این تعداد ۵۰ شعبه در محل مالکیتی فعال بوده و سایر شعب موسسه استیجاری هستند. لازم به ذکر است، ساختمان‌های اداری و مرکزی موسسه نیز ۵ باب است.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل درخصوص املاک این موسسه گفت: املاک موسسه دارای کاربری‌های تجاری و اداری شامل زمین، ساختمان، مستحدثات بوده که تا تاریخ این گزارش بهای تمام شده املاک مذکور ۵/۱۰۵ میلیارد ریال است. آخرین افزایش سرمایه موسسه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در سال ۱۳۹۳ صرفا از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین صورت گرفته است.

عناوین برگزیده