تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۳۱۸۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد:

تداوم ثبت نام متقاضیان حضور در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس تا ۱۵ مهر

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: ثبت نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی تا ۱۵ مهر ادامه دارد.
تداوم ثبت نام متقاضیان حضور در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس تا ۱۵ مهر

به گزارش می متالز، حمید رضا ایزدی با اعلام این خبر افزود: صادرکنندگان استان فارس می توانند با مراجعه به سامانه و پایگاه بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

وی ادامه داد: در راستای ماموریت سازمانی، تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان خستگی ناپذیر عرصه صادرات غیرنفتی، صادرکنندگان نمونه استانی سال 1398انتخاب، معرفی و با حضور مقامات استانی وکشوری مورد تقدیر قرار می گیرند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه مراسم روز ملی صادرات فرصتی برای تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان و کشور به شمار می‌آید و همه ساله در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود، افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با همراهی و مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در نظر دارند در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور ارج نهادن به تلاش قابل تحسین فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیر نفتی کشور نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادر کنندگان برگزیده استانی اقدام نمایند.

ایزدی اضافه کرد: بر همین اساس فعالین اقتصادی و صادرکنندگان اعم از حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فرآیند را دارند می توانند بر اساس جدول زمانبندی تا تاریخ ۱۵ مهرماه با مراجعه به پایگاه بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان بعد از اتمام مراحل ثبت نام نسبت به دریافت دو نسخه پرینت از صفحه پیش نمایش اطلاعات وارد شده توسط خود اقدام نموده و در زمان تحویل مدارک و زونکن اطلاعات، این دو نسخه را به مهر و امضای مدیرعامل رسانده و همراه زونکن به دبیرخانه استانی مستقر در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ارائه کنند.

عناوین برگزیده