تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۳۲۰۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم "فارس" ۱۱۷ درصد افزایش یافت

می متالز - شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۸۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۸۷ اعلام شده بود، از افزایش ۱۱۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
سود هر سهم "فارس" ۱۱۷ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱۳ هزار و ۶۸۱ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۱۷ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۹۲ هزار و ۹۲۱ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "فارس" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۸۷ ریال و سود خالص را ۹۸ هزار و ۶۰۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یاد شده، با افزایش یک بیلیون و ۲۸۶ هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال به یک بیلیون و ۶۱۶ هزار و ۱۳۷ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال معادل ۵۲ هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"فارس" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷ هزار و ۸۸۶ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال به مبلغ معادل ۹۳ هزار و ۶۱۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۷۵ هزار و ۷۳۲ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۷ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده