تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۱۳۲۲۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از واگذاری های شهریورماه؛

"وبوعلی" ۲۱۲ میلیارد ریال سود ساخت

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود، ۲۱۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وبوعلی" ۲۱۲ میلیارد ریال سود ساخت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۸۶۳ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۲۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال به ۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با افزایش ۵۰۰ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال معادل ۲۱ هزار و ۸۱۰ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۹ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال به مبلغ ۲۵۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۱۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را به مبلغ یک هزار و ۶۰ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده