تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۳۲۲۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی شهریورماه؛

"وغدیر" به سود نرسید

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود، سودی کسب نکرد.
"وغدیر" به سود نرسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۱ هزار و ۳۷۱ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال به ۶۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با کاهش ۳۰ هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۲۶۷ هزار و یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"وغدیر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۲ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال خریداری کرد

عناوین برگزیده