تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۸
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۳۲۴۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
رییس اتاق بازرگانی پکتیای افغانستان در بازدید از شرکت ذوب آهن:

محصولات ذوب آهن در صنعت ساختمان افغانستان استفاده می شود

می متالز - رییس اتاق بازرگانی پکتیای افغانستان در بازدید از شرکت ذوب آهن از افزایش سهم بازار محصولات این شرکت فرابورسی در صنعت ساختمان و برای ایجاد تحول خبر داد.
محصولات ذوب آهن در صنعت ساختمان افغانستان استفاده می شود

به گزارش می متالز، عبدالنصیر علمیار و هیات همراه از خط تولید ذوب آهن بازدید و با محمد نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات شرکت در خصوص توسعه همکاری های دو جانبه دیدار و گفت و گو کرد.

وی هدف بازدید از ذوب آهن را توسعه داد و ستد و استفاده از تخصص و ظرفیت این شرکت در افغانستان عنوان کرد و گفت: تنوع و کیفیت محصولات ذوب آهن زبانزد است و با توجه به قدمت این شرکت در توسعه صنعت فولاد این بازدید صورت گرفت . این همکاری بیشتر خواهد شد تا مردم افغانستان نیز بتوانند از محصولات بی نظیر ذوب آهن استفاده کنند.

وی ریل را محصول فولادی استراتژیک دانست و افزود: تولید ریل نیازمند تخصص، تجربه و مهارت است که ذوب آهن به خوبی به آن دست یافته و می تواند نیاز داخل و کشورهای منطقه را با تولید این محصول برآورده کند. افغانستان در حال رشد است و می تواند بستر مناسبی برای ورود ایران به آسیای جنوب شرقی از طریق خطوط ریلی باشد.

علمیار افغانستان را بازاری نو پا دانست که می تواند مشتری خوبی برای محصولات با کیفیت ذوب آهن باشد و با توسعه روابط با ایران، نیاز کارخانجات فولادی به مواد اولیه را تامین کند و با افزایش سهم بازار محصولات ذوب آهن ، ساختمان سازی افغانستان بیشتر متحول خواهد شد.

نورانیان راد مدیر بازاریابی و صادرات ذوب آهن نیز با اشاره به شرایط بازارهای جهانی، امکان لزوم افزایش حجم تبادلات تجاری و سرمایه گذاری در افغانستان، ایجاد توسعه زیرساخت به منظور سرمایه گذاری خارجی مشترک در حوزه معدن و فولاد، کاهش تعرفه واردات محصولات فولادی و کاهش هزینه های حمل و نقل داخلی در افغانستان را عنوان کرد و بر آمادگی ذوب آهن برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به افغانستان تاکید کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده