تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۱۳۲۵۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات "وبصادر" به احتمال بسیار زیاد باطل می شود/ نظر معاون تهران

می متالز - بورس تهران به احتمال بسیار زیاد معاملات امروز و بیش از ۳ میلیارد سهم بانک صادرات به ارزش ۱.۳۶ هزار میلیارد تومان را تایید نخواهد کرد.
معاملات "وبصادر" به احتمال بسیار زیاد باطل می شود/ نظر معاون تهران

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص با ریزش بیش از 43 هزار واحدی به یک میلیون و 572 هزار واحد عقب نشینی کرد، نماد بانک صادرات که از 31 شهریور بسته بود بعد از اعلام اثر عرضه اولیه 20 درصدی سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، بدون محدودیت نوسان باز شد.

در این رویداد ، بهای هر سهم "وبصادر" ابتدا با رشد 15 درصدی و سپس 9 و در نهایت با 6.4 درصد افزایش به 446 تومان رسید و طی آن بیش از 3 میلیارد سهم به ارزش 1.36 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد اما در جریان این تحولات، صف فروش سنگین بیش از 365 میلیون سهمی تشکیل و در آخر با به جاماندن صف فروش 17.2 میلیون سهمی بسته شد.

در این میان 31 هزار و 636 حقیقی و 59 حقوقی اقدام به خرید و 8 هزار و 181 حقیقی و 12 حقوقی دست به خرید این سهم زدند اما برخی فعالان به رفتار برخی حقوقی ها و حقیقی معترض شدند و شایعاتی مانند نقش یکی از صندوق ها در عرضه و تخریب این سهم شنیده شد. 

براساس این گزارش، در این رابطه محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران  گفت: در حال بررسی گزارش نظارتی هستیم که تا ساعتی دیگر نهایی می شود. بنابراین به احتمال زیاد  کلیه معاملات امروز بانک صادرات به دلایل نظارتی، تایید نخواهد شد.

وی ادامه داد : این موضوع و اعلام رای نهایی به زودی مشخص و به طور رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده