تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۰
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۱۳۲۶۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسانه‌ها، یاری‌گر بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید باشند

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: برای رونق بخشیدن به تولید و تحقق شعار جهش تولید که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، رسانه‌ها یاری‌گر بخش خصوصی باشند.
رسانه‌ها، یاری‌گر بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید باشند

به گزارش می متالز، جمال رازقی، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون اقدامات و کوشش‌های بسیاری در استان برای تحقق جهش تولید انجام شده اما هنوز آن نتیجه مطلوب که مد نظر همه ماست حاصل نشده است.

وی، هم‌افزایی اتاق بازرگانی فارس با استانداری، دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی این استان را خوب و مطلوب توصیف و بیان کرد: این تعامل و همراهی سبب شده که امروز هیچ فعال اقتصادی در استان فارس نداریم که مشکلی را مطرح کرده و آن مشکل در استان قابل حل بوده اما حل نشده باشد.

او اظهار داشت: در نشست اخیر ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس مصوب شد که اقدامات اجرایی بانک‌ها در خصوص واحدهای تولیدی، بر اساس دستور رییس قوه قضاییه از مسیر کارگروه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی بررسی و دنبال شود.

رییس اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: امیدواریم در سالی که با مشکل تشدید تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم و این مسائل منجر به مواجه بسیاری از واحدهای تولیدی و صادرکنندگان با چالش‌ها و مشکلات فراوان شده است، این اقدامات و به ویژه اقداماتی که نیاز است در سطح ملی برای رونق و جهش تولید صورت گیرد، تشدید شود.

رازقی، با تاکید بر لزوم روشن شدن ابعاد ۲۲ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی و پیگیری رسانه‌ها گفت: اخیرا نیز شنیده شده که بخش قابل توجهی از این ارز توسط کاسبان خشکسالی با ثبت شرکت‌های صوری در خارج به بیرون از مرزها منتقل می‌شود که امیدواریم این مساله نیز از سوی متولیان امر دنبال شود.

عناوین برگزیده