تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۳۲۷۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

«برداشت‌های شخصی» مبنای سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد نخواهد بود

می متالز - دکتر امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در گفت‌وگو با چیلان، اظهار داشت: خوشبختانه با مزیتی که در حال حاضر در حوزه صادرات فولاد وجود دارد، شاهد استقبال خوب سرمایه‌گذاران هستیم و طرح جامع فولاد مبنای سرمایه‌گذاری‌های جدید خواهد بود. آمایش سرزمین، تکمیل زنجیره ارزش و تنوع محصولات فولادی در این طرح لحاظ شده و دیگر سرمایه‌گذاری‌های بر مبنای «برداشت‌های شخصی» نخواهد بود. در دوره جدید، توزیع عادلانه سود در کل زنجیره فولاد را شاهد خواهیم بود.
«برداشت‌های شخصی» مبنای سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد نخواهد بود

به گزارش می متالز، دکتر امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران اظهار داشت: خوشبختانه با مزیتی که در حال حاضر در حوزه صادرات فولاد وجود دارد، شاهد استقبال خوب سرمایه‌گذاران هستیم و طرح جامع فولاد مبنای سرمایه‌گذاری‌های جدید خواهد بود. آمایش سرزمین، تکمیل زنجیره ارزش و تنوع محصولات فولادی در این طرح لحاظ شده و دیگر سرمایه‌گذاری‌های بر مبنای «برداشت‌های شخصی» نخواهد بود. در دوره جدید، توزیع عادلانه سود در کل زنجیره فولاد را شاهد خواهیم بود.

دکتر نادری گفت: در حال حاضر، به دلیل قیمت فوق‌العاده جذابِ فولاد صادراتی، یک فرصت خوب برای شرکت‌ها، دولت و اقتصاد ایران وجود دارد و این طور نیست که این فرصت همیشگی باشد. با ساماندهی بازار داخلی و مدیریت زنجیره توزیع، صادرات فولاد می‌تواند نیازهای ارزی شرکت‌ها و دولت را در شرایط تحریم تأمین کند.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده