تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۳۲۷۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

شرایط رزم‌حسینی برای رأی آوردن در مجلس مثبت است

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، شرایط گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اخذ رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مثبت توصیف کرد.
شرایط رزم‌حسینی برای رأی آوردن در مجلس مثبت است

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی روز یکشنبه  با اشاره فضای حاکم بر مجلس شورای اسلامی درباره گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: علی رضا رزم حسینی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهوری به مجلس معرفی شد و همان موقع برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس، عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر پیشنهادی صمت تشکیل جلسه می‌دهد تا رزم‌حسینی برنامه‌های اجرایی خود را برای تصدی این وزارتخانه ارائه دهد و نمایندگان با برنامه‌های او آشنایی پیدا کرده و سوالات مدنظر را هم مطرح کنند.

فیروزی تصریح کرد: باید بدانیم برنامه و ‌تصمیمات بعدی  گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت تا چه حد طبق نیازهای فعلی کشور و اولویت‌های جامعه است و بر اساس آن رای اعتماد بدهیم؛ البته شرایط رزم حسینی برای اخذ رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مثبت است.

وی ادامه داد: هنوز به طور دقیق اجماع نظر نمایندگان را نمی‌دانم ولی شرایط طبق صحبت‌هایی که با برخی نمایندگان داشته ام برای رزم‌حسینی مثبت است و به احتمال فراوان، رأی‌های مثبت زیادی را خواهند داشت.  

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در گفت‌وگو با نمایندگان استان‌های با حوزه های انتخابیه بالا به این نتیجه رسیدم که توجه نمایندگان به سمت او بوده و رزم حسینی را برای وزارت صمت مناسب می‌بینند و به احتمال زیاد طبق رصدهای من تا به اینجای کار شرایط رزم حسینی برای رأی آوردن در مجلس مثبت است.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری سه‌شنبه گذشته در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

عناوین برگزیده