تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۳۲۸۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۵۷.۵ درصدی فروش «هرمز» در نیمه نخست سال

می متالز - شرکت فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) از رشد 57.5 درصدی فروش خود در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
رشد ۵۷.۵ درصدی فروش «هرمز» در نیمه نخست سال

به گزارش می متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ شهریورماه را منتشر کرد. بر این اساس میزان فروش ۶ ماهه نخست فولاد هرمزگان جنوب در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۵۷.۵ درصدی همراه بوده و اسلب نیز بالاترین میزان تولید و فروش را به خود اختصاص داده است.

میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولاد مبارکه اصفهان در شهریور امسال برابر با ۱۳,۱۷۵,۲۰۹میلیون ریال بوده است و تمامی درامد حاصله از فروش محصولات در بازار داخلی کسب شده و این شرکت در شهریورماه امسال صادراتی انجام نداده است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در شهریورماه امسال، محصول اسلب بوده است. به این ترتیب که با فروش ۱۵۳,۵۸۵ تن از این محصول درآمدی به مبلغ ۱۳,۱۷۴,۷۸۸ میلیون ریال به دست آمده و مابقی فروش نیز از سایر محصولات به میزان ۴۴۶ تن حاصل شده و رقم ۴۲۱ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

این گزارش می‌افزاید ک شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مدت ۵ ماهه نخست امسال یعنی از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه درآمد حاصل از فروش محصولاتش به مقدار ۲۹,۶۷۵,۰۴۲ میلیون ریال بوده است که تمامی آن از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمده است.

شایان ذکر است که بیشترین محصول تولیدی و فروخته شده فولاد هرمزگان در این مدت اسلب بوده است. به این ترتیب که با تولید ۵۴۹,۶۱۲ تن از این محصول و فروش ۵۱۶,۹۳۱ تنی از آن درآمد ۲۹,۲۳۱,۸۶۶ میلیون ریالی ثبت شده است.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مدت ۶ ماهه نخست امسال یعنی از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه۹۹ در مجموع مبلغ ۴۲,۸۵۰,۲۵۱ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که رقم ۲۷,۱۹۶,۵۸۷ میلیون ریال ثبت شده با رشد ۵۷.۵درصدی همراه گشته است.

لازم به توضیح است که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مدت ۶ ماهه نخست سال ۹۹ موفق به تولید اسلب به میزان ۶۸۷,۰۰۳ تن شده و از این میزان ۶۷۰,۵۱۶ تن آن را به فروش رسانده است. همچنین در زمینه تولید سایر محصولات نیز طی این مدت عدد ۱۰۶,۲۰۳ تن ثبت شده که از این مقدار نیز ۲۰,۸۸۲ تن به فروش رفته است.

گفتنی است در شش‌ماهه نخست سال ۹۸ نیز پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان، اسلب بوده است.

عناوین برگزیده