تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۱۰۷۵
کد خبر: ۱۳۲۹۰۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

از کارکنان امور ایمنی و آتش‌نشانان مجتمع مس سرچشمه تقدیر شد

می متالز - هم‌زمان با هفتم مهرماه، «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی»، از کارکنان امور ایمنی و آتش‌نشانان مجتمع مس سرچشمه تقدیر شد.
از کارکنان امور ایمنی و آتش‌نشانان مجتمع مس سرچشمه تقدیر شد

به گزارش می متالز، این مراسم با حضور مهندس «مصطفی زیدآبادی» مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست مجتمع مس سرچشمه، «روح‌الله ابوالهادی» مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه و رؤسا و سرپرستان واحدهای ایمنی، آتش‌نشانی و همکاران امور ایمنی، در ایستگاه آتش‌نشانی امور ایمنی و ایستگاه آتش‌نشانی امور معدن برگزار شد.

مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه در این مراسم، ضمن مقایسه شاخص‌های حوادث در مجتمع مس سرچشمه طی شش‌ماه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: ضریب تکرار حوادث (AFR) در نیمه نخست سال 99 عدد 0.32 است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که عدد 0.80 بوده، حدود 60درصد کاهش یافته است.

مهندس «مصطفی زیدآبادی» ادامه داد: همچنین، ضریب شدت حوادث (ASR) در نیمه نخست سال 99 عدد 0.01 است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که عدد 0.62 بوده، حدود 98درصد با کاهش روبه‌رو بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های امور ایمنی در زمینه کاهش ضریب تکرار و شدت حوادث، افزود: خوش‌بختانه درمجموع، ضریب تکرار- شدت حوادث (FSI) در نیمه نخست سال 99 در مجتمع مس سرچشمه عدد 0.002 است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که عدد 0.022 بوده، حدود 90درصد کاهش یافته است.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه نیز در این مراسم، با تبریک روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، گفت: گستره فعالیت‌های ایمنی، بسیار گسترده، بااهمیت و حیاتی است و همواره باید از زحمات کارکنان این امور در تمامی واحدها قدردانی کنیم.

«روح‌الله ابوالهادی» ادامه داد: آتش‌نشانان نیز همیشه در شرایط خطیر و محیط‌های پرمخاطره به امدادرسانی می‌پردازند و نقشی بسیار حساس و تعیین‌کننده دارند و مناسبت امروز، بهانه‌ای است تا قدردان همه همکاران واحد آتش‌نشانی و امداد و نجات مجتمع باشیم.

در پایان این مراسم، با اهدای شاخه گُل، از زحمات پرسنل خدوم امور ایمنی و آتش‌نشانان سخت‌کوش مجتمع مس سرچشمه تقدیر شد.

عناوین برگزیده