تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۳۲۹۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اتفاقاتی که وزارت صنعت می‌تواند مانع آن شود:

رشد عجیب نرخ‌های فروش "پکرمان" ادامه دارد

می متالز - کاهش معنادار قیمت سهام شرکت لاستیک بارز در ماه گذشته که کاهشی بیش از ۴۰ درصد را نیز به ثبت رسانده، از رخداد‌هایی است که این روز‌ها تبدیل به دغدغه اصلی سهامداران این شرکت مبدل شده است.
رشد عجیب نرخ‌های فروش "پکرمان" ادامه دارد

به گزارش می متالز، پس از رشد معنادار و عجیب نرخ‌های فروش لاستیک بایاس و رادیال در تیرماه، گزارش عملکرد مرداد ماه این شرکت نیز حاکی از رشد ادامه دار نرخ این محصولات در ماه گذشته دارد. علیرغم رشد معنادار نرخ دوده و البته کائوچوی مصنوعی به دلیلی افزایش نرخ‌های دلار در ماه گذشته، اما به راحتی نمی‌توان از نقش کمرنگ نظارتی وزارت صنعت در این تورم افسار گسیخته به راحتی عبور کرد.

اتفاقاتی که وزارت صنعت می‌تواند مانع آن شود

کاهش معنادار قیمت سهام شرکت لاستیک بارز در ماه گذشته که کاهشی بیش از ۴۰ درصد را نیز به ثبت رسانده، از رخداد‌هایی است که این روز‌ها تبدیل به دغدغه اصلی سهامداران این شرکت مبدل شده است.

شرکت لاستیک بارز پس از ثبت فروش ۲.۴۰۰ میلیارد ریالی انواع لاستیک در تیر ماه، با ثبت فروشی ۲.۰۰۶ میلیارد ریالی در مرداد ماه موفق به پوشش عملکردی متوسط شد.

به این ترتیب شرکت لاستیک بارز با ثبت فروشی ۲.۰۰۶ میلیارد ریالی در مرداد ماه، توانست شرایط مناسبی را با توجه به فروش ۹.۳۲۵ میلیارد ریالی ۵ ماهه نخست سال جاری و البته ۱۶.۸۶۰ میلیارد ریالی کل سال مالی ۱۳۹۸ به ثبت رساند.

عناوین برگزیده