تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۳۳۱۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

همکاری «بسیار خوب» قوه قضائیه برای رفع مشکلات کارخانه فولاد میبد

می متالز - استاندار یزد گفت: عزیزان در قوه قضاییه همراهی بسیار خوبی برای رفع مشکلات کارخانه فولاد میبد که یک واحد عظیم صنعتی با تعداد قابل توجهی از سهامداران است، داشتند.
همکاری «بسیار خوب» قوه قضائیه برای رفع مشکلات کارخانه فولاد میبد

به گزارش می متالز، محمدعلی طالبی با اشاره به همکاری دستگاه قضایی و استانداری یزد برای احیاء واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد بیان داشت: احیای چند مورد واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در استان نیازمند ورود قوه قضاییه بود که این موضوعات را در شورای تأمین استان مطرح کردیم و جلساتی هم با معاونت پیشگیری قوه قضاییه در تهران داشتیم  و خوشبختانه هم اکنون در آستانه یک اتفاق خوب هستیم.
وی افزود: کارخانه فولاد میبد یک واحد عظیم صنعتی با تعداد قابل توجهی از سهامداران است که عزیزان در قوه قضاییه همراهی بسیار خوبی برای رفع مشکلات آن داشتند و امیدواریم تلاش‌های انجام شده به‌زودی به نتیجه برسد و این واحد بزرگ فولادی در استان را مجددا احیاء و راه اندازی کنیم.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: چند واحد صنعتی کوچک و بزرگ دیگر هم بود که با همکاری دستگاه قضایی در استان توانستیم آن‌ها را فعال کنیم.
طالبی گفت: واحد فولاد میبد در سطح کلان از سوی  قوه قضاییه مورد پیگیری قرار گرفت و ان‌شاءالله به بهره برداری می‌رسد و برکات و ثمرات مطلوبی در استان به همراه خواهد داشت.

عناوین برگزیده