تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۳۳۱۹۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ثبت‌نام طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا آغاز می‌شود

می متالز - ثبت نام طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ویژه‌ مهر ۹۹ از فردا آغاز می‌شود.
ثبت‌نام طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا آغاز می‌شود

به گزارش می متالز، شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت‌نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، این پیش فروش به مدت سه روز انجام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۹ (به مدت ۳ روز) به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

شرایط پیشین برای شرکت در قرعه‌کشی همچنان اعمال می‌شود.

پنج خودروی طرح پیش فروش این دوره شرکت سایپا، به این شرح است:

ساینا دنده‌ای، ‏ تیبا دو، تیبا صندوق دار، و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل هفته چهارم تیر، مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۰, و کوئیک آر با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰

متقاضیانی که در قرعه کشی این طرح برنده می‌شوند باید به ترتیب برای خودرو‌های ساینا دنده ای، مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان‏ , تیبا دو, ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیبا صندوقدار, ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱, سی و دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و برای کوئیک آر , ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب واریز کنند.

شرایط عمومی ثبت‌نام از قبیل، محدودیت کد ملی، حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و الزام به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو، همچنان برقرار است ضمن اینکه امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد همچنین متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

بر اساس این گزارش، متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت‌نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

عناوین برگزیده