تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۳۳۳۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از امروز:

سیگنال شاخص به تغییر جهت

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۰۴۷۲ واحدی عدد یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۱۳ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۳۹۷ هزار و ۵۷۵ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۷۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد سه میلیون و ۱۳۵ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز عدد ۱۷ هزار و ۶۷۵ واحد را ثبت کرد.
سیگنال شاخص به تغییر جهت

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۱۱ میلیارد و ۱۵۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۹۵۷ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۹۷۳۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فولاد"، "کگل" و "تاپیکو" به ترتیب با ۲۳۶۴، ۱۷۶۳ و ۱۶۰۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "شپنا"، "شبندر" و "اخابر" به ترتیب با ۱۲۳۶، ۷۸۰ و ۷۵۹ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "خودرو" و "فولاد"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فرآورده های نفتی برترین گروه صنعت بود و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، شاخص کل بورس تهران در حالی با رشد ۱۰۰۰۰ واحدی روبرو بود که به زعم برخی از کارشناسان بازار سرمایه، سیگنال های جهانی، افزایش نرخ ارز، انتظار تورمی و انتشار گزارش های مالی ۶ ماهه تداوم  روند حرکت مثبت شاخص را رقم خواهد زد.

عناوین برگزیده