تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۰
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۳۳۴۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار یزد در جریان بازدید از اداره کل تامین اجتماعی استان عنوان کرد:

ضرورت گسترش سرمایه گذاری های سازمان تامین اجتماعی کشور در یزد با توجه به ظرفیت های سرشار استان

می متالز - ستاندار یزد با بیان اینکه استان یزد به دلیل برخورداری خوب از ظرفیت های صنعت و معدن و آمار بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی، توانسته در فرآیند توسعه موفقیت های خوبی داشته باشد، افزود: با اینحال سرمایه گذاری ها از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور در یزد، متناسب با بیمه شدگان و ظرفیت های تامین اجتماعی در استان نبوده و باید این روند اصلاح شود.
ضرورت گسترش سرمایه گذاری های سازمان تامین اجتماعی کشور در یزد با توجه به ظرفیت های سرشار استان

به گزارش می متالز، «محمد علی طالبی» به مناسبت روز و هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و به منظور بازدید از اداره کل تامین اجتماعی یزد در محل این اداره حضور یافت و این روز را به فعالین عرصه تامین اجتماعی تبریک گفت.

استاندار یزد در جریان این بازدید با بیان اینکه تامین اجتماعی یکی از دستاوردهای مدیریتی ارزشمند بشریت در قرن های اخیر بوده، افزود: بسیاری از معضلات و مشکلات پدید آمده در اثر صنعتی شدن جوامع با این تدبیر مدیریتی مرتفع شد.

وی با بیان اینکه ایجاد بیمه تامین اجتماعی دو دستاورد مهم داشت، افزود: دستاورد اول ایجاد امنیت روانی بین اقشار مختلف جامعه به خصوص کارگران بود و دستاورد دیگر ایجاد امنیت اقتصادی برای آحاد مختلف جامعه بود.

طالبی با بیان اینکه همه کشورهای پیشرفته از قِبَلِ ساز و کار تامین اجتماعی قدرتمند توانستند پیشرفت کرده و توسعه یابند، افزود: اگر ما در کشور ساز و کارهای تامین اجتماعی را تقویت کنیم، می‌توانیم بهره های زیادی ببریم کما اینکه در هر مقطعی که تامین اجتماعی در کشور مورد توجه قرار گرفته، شاهد موفقیت در فرآیند توسعه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه استان یزد به دلیل برخورداری خوب از ظرفیت های صنعت و معدن و آمار بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی، توانسته در فرآیند توسعه موفقیت های خوبی داشته باشد، افزود: با اینحال سرمایه گذاری ها از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور در یزد، متناسب با بیمه شدگان و ظرفیت های تامین اجتماعی در استان نبوده و باید این روند اصلاح شود.

استاندار در پایان خاطر نشان کرد: تعامل خوب اداره کل تامین اجتماعی استان با دولت در قالب کارگروه تسهیل و دیگر کارگروه های اقتصادی استان موجب شده تا جلوی تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی استان گرفته شد.

عناوین برگزیده