تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۳۳۴۴۰
سرویس خبر : انرژی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیرد

می متالز - رئیس کمیسیون انرژی مجلس: چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیردرئیس کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از اینکه چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیرد گفت: در هر دوره‌ تعدادی از نمایندگان به وزارت نفت فشار می‌آورند که موکل مرا استخدام کنید.
چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیرد

به گزارش می متالز، فریدون عباسی گفت: ما نباید به همه دولت‌ها ایراد بگیریم در حالی که باید به نمایندگان مجلس هم دقت کنیم زیرا در هر دوره‌ای تعدادی از این نمایندگان به وزارت نفت فشار می‌آورند که این موکل مرا استخدام کنید که واقعا تبدیل به مسئله‌ای خاص شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات نفت ما در ابتدا به منابع انسانی بازمی‌گردد، گفت: نیروی انسانی زیادی روی دست وزارت نفت قرار دارد که در دولت‌های مختلف به این وزارتخانه وارد شده‌اند و عملا وزارت نفت با مازاد نیرو مواجه است. رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: شخصا قرارداد ایران و ترکمنستان را از زنگنه خواستم و او در ابتدا متن انگلیسی آن را برای ما ارسال کرد ولی ما متن فارسی را هم خواستیم و وزارت نفت اعلام کرد که این قرارداد نباید از کمیسیون انرژی مجلس خارج شود و ما متن آن را در کمیسیون قرار داده و اعضای کمیسیون آن را مطالعه کردند.

وی افزود: بعد از بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیدیم که تقصیری متوجه بیژن زنگنه نیست زیرا او متولی دولت ترکمنستان و متخصصان این کشور نیست. این در حالی است که کیفیت گاز این کشور بد است و دقت لازم را ندارد؛ بنابراین چرا وزیر نفت باید مرتب در معرض حمله قرار گیرد.

عناوین برگزیده