تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۱۳۳۴۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اختصاص۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد زیربناهای معدنی کرمانشاه

می متالز - مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در بازدید از معادن استان کرمانشاه گفت: ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد زیربناهای معدنی کرمانشاه اختصاص یافت.
اختصاص۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد زیربناهای معدنی کرمانشاه

به گزارش می متالز، مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در بازدید از معادن قیر طبیعی گیلان‌غرب که  به همراه مهندس دیو دیده؛مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی ایمیدرو برگزار شد؛ گفت: قریب به هفتاد درصد معادن قیر طبیعی کشور در استان کرمانشاه و به‌ویژه در شهرستان‌ گیلانغرب وجود دارد که عمده‌ترین مشکل این معادن نبود جاده دسترسی است که بعضاً شاهد اتفاقات ناگواری برای کارکنان بخش معدن هستیم.
دارابی در ادامه افزود: توسعه بخش معدن به‌عنوان موتور محرکه تولید می‌تواند ارزش افزوده و درنتیجه اشتغال زیادی را به وجود آورد.
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت با بیان مطالب فوق ادامه داد: جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد واحدهای فرآوری مواد معدنی، واگذاری معادن از طریق مزایده عمومی به افراد دارای صلاحیت فنی و تخصصی، آموزش مسئولین فنی معادن به منظور ارتقای ایمنی کارکنان بخش معدن، اعطای تسهیلات به معادن به منظور نوسازی ماشین‌آلات و … از عمده برنامه‌های سازمان در بخش معدن است.
مهندس دیو دیده نیز در این بازدید با تاکید بر تسریع درایجاد زیرساخت‌های مناسب برای معادن مهم کشور از اهتمام جدی ایمیدرو برای سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های معدنی در استان کرمانشاه خبر داد.
مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در پایان یادآور شد:۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز معادن استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

عناوین برگزیده