تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۱
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۳۳۵۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مشاور عالی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه ماینکس 2020:

زیست بوم نوآوری معدن در جهت حمایت از استارت آپ ها و دانش بنیان ها

می متالز - کامبیز مهدیزاده در مراسم بازدید از نمایشگاه ماینکس 2020 درباره حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارت اپ ها و شرکتهای دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه ها گفت: رسالت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از استارتاپ­ها، شرکتهای دانش بنیان و شتابدهنده هاست. بنابراین در هرنمایشگاه تخصصی که برگزار می شود، معاونت علمی در کنار مجموعه های فناور و نوآور خواهد بود.
زیست بوم نوآوری معدن در جهت حمایت از استارت آپ ها و دانش بنیان ها

به گزارش می متالز، در این راستا طرح توسعه نوآوری ­ها و فناوری­ های معدن و صنایع معدنی نیز به منظور مهیاسازی فضای کسب و کار و حمایت از استارتاپ­ها و شرکت­های دانش بنیان­ به توسعه زیست بوم فناوری معدن و صنایع معدنی اقدام کرده است.
مدیر طرح توسعه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اولین گام برای حمایت از ایده های خلاقانه و فناورانه، معرفی و شناساندن آنهاست. بدین منظور کلیه صاحبان طرح ها و ایده های جدید میتوانند با مراجعه حضوری به معاونت علمی و یا وبسایت معاونت از شیوه های جاری و موجود برای حمایت مطلع شوند. علاوه بر آن، همچنین این فرصت وجود دارد که به کلیه مجموعه هایی که معاونت با آنها تفاهم نامه همکاری دارد و یا نهادهای همکار معاونت همچون مراکز نوآوری، کارخانه های فناوری و نوآوری، نیز جهت جلب حمایت ها مراجعه نمایند.
نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2020) از 8-11 مهرماه در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است.

عناوین برگزیده