تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۳۳۵۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ فولاد مبارکه به صدر معاملات بورس بازگشت

می متالز - امروز معامله‌گرها ۶۴۵میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۵.۷ درصد از کل سهام بانک ایران زمین معامله شد.
بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ فولاد مبارکه به صدر معاملات بورس بازگشت

به گزارش می متالز، روز جاری در مجموع حدود ۱۱هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «پترول»، «خودرو» و «وبصادر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۶۴۵میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش ۶۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) پس از بازگشایی ۱۰۰درصد رشد قیمت را تجربه کرد و ارزش معاملات ۱۷۰میلیارد تومانی ثبت کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۷درصد از کل سهام بانک ایران زمین (وزمین) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۵ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۳ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.07.08

رتبه_بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.07.08 - Copy

عناوین برگزیده