تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۱۳۳۵۲۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد کارون با مشارکت شرکت فولاد خوزستان

می متالز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۵۰ واحد مسکونی با مشارکت شرکت فولاد خوزستان برای مددجویان شهرستان کارون احداث می‌شود.
احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد کارون با مشارکت شرکت فولاد خوزستان

به گزارش می متالز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: کلنگ احداث ۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان کارون با مشارکت شرکت فولاد خوزستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس به زمین زده شد.

او با بیان اینکه واحد‌های مسکونی مذکور در مساحت ۷۰ متر و به ارزش ریالی ۸۰ میلیون تومان احداث می‌شود، افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و توافق‌های صورت گرفته با شرکت فولاد خوزستان به عنوان متولی احداث مسکن برای مددجویان، طی ۹ ماه آینده عملیات ساخت آن‌ها به پایان خواهد رسید.

موصلی هدف از احداث مسکن، اهدای بسته‌های معیشتی و ... را خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری نیکوکاران و مردم سخاوتمند و نوعدوست و همچنین همکاری شرکت‌ها و ارگان‌های توانمند می‌توان به نیازمندان کمک کرد، از این رو از نیکوکاران که بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می‌شوند خواهشمندیم ما را در توانمندسازی مستمندان و نیازمندان یاری دهند.

عناوین برگزیده