تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۳۳۵۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران

می متالز - فولاد و توسعه:بعدازظهر دیروز از رزمندگان وایثارگران شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.
تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شرکت ملی فولاد ایران

به گزارش می متالز، در این جلسه دکتر نادری مدیرعامل ضمن گرامیداشت یاد شهدا ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: همه آسایش وامنیت امروزی مادر ایران مدیون و مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این دوران مقدس است و یادگارهای بجا مانده ازاین عزیزان درجای جای میهن عزیزمان حکایت ازحماسه آفرینی های این مردان بزرگ را دارد.
مدیرعامل شرکت ملی فولاد خاطر نشان ساخت: در بزرگترین جنگ زرهی تاریخ جهان که همه ابرقدرت های شرق وغرب حامیان اصلی یزید بودند، فقط و فقط این رشادت ها و از خودگذشتگی بود که بر مدرنترین سلاح های جنگی دشمن فائق آمد و برگ های زرینی درتاریخ را به ثبت رساندند.
دکتر نادری قدردانی وتجلیل از رزمندگان و ایثارگران را کوچکترین کار ممکن دانست که باید تداوم داشته باشد.

بنابه این گزارش، سپس دکتر خلفی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی فولادایران نیز با گرامیداست یاد و خاطره همه ایثارگران دفاع مقدس گفت: در اینکه امروز همه هویت مان را مدیون حماسه آفرینان دفاع مقدس می دانیم شکی نیست و نباید بگذاریم در گذر زمان این دلاورمردی ها بدست فراموشی سپرده شود.

دکتر خلفی افزود: امروزهم که جنگ ظالمانه و تحریم های ناجوانمردانه به کشورعزیزمان تحمیل شده است، بازهم شاهد ایثارگری ها و حماسه آفرینی های جدیدی هستیم که درسنگرهای کار و تولید شکل گرفته است و امروزه کارخانجات و واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک همان میادین دفاع مقدس هستند که باید با کار و تلاش، خاطره ایثارگری های دفاع مقدس را تجدید نماییم  و در این سنگرها مردانه مقاومت و پایمردی کنیم.

عناوین برگزیده