تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۴۷۱
کد خبر: ۱۳۳۵۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مجمع عمومی فوق‌العاده رقم خورد؛

تصویب افزایش سرمایه «شتران» از محل سود انباشته

می متالز - شرکت پالایش نفت تهران (شتران) از تصویب افزایش سرمایه 70 درصدی خود در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت خبر داد.
تصویب افزایش سرمایه «شتران» از محل سود انباشته

تصویب افزایش سرمایه «شتران» از محل سود انباشته

به گزارش می متالز، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پالایش نفت تهران با نماد «شتران» با دستور جلسه افزایش سرمایه ۷۰ درصدی برگزار و مورد موافقت سهام‌داران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران در نهمین روز از مهرماه سال جاری با حضور ۰۷/۸۴ درصد از سهام‌داران شرکت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این شرکت برگزار شد.

در این مجمع افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت تهران از مبلغ ۴۴ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۷۵ هزار میلیارد ریال (مبلغ ۳۱ هزار میلیارد معادل ۷۰ درصد) از محل سود انباشته (مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال) و سایر اندوخته‌ها (مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال) از طریق صدور سهام جدید مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین مقرر شد با رعایت قانون تجارت و قانون بازار اوراق بهادار نسبت به اصلاح ماده ۵ مبنی بر تقسیم و پرداخت تعداد سهام و سرمایه شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها صورت پذیرد.

مجمع به مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران حق توکیل به غیر داد تا نسبت به ثبت این صورت‌جلسه در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کند.

شایان ذکر است بر اساس اعلام ورشو ساز مدیر مالی و اقتصادی شرکت پالایش نفت تهران برنامه‌ریزی بازار گردانی سهام این شرکت با نماد «شتران» به‌زودی اجرا می‌شود که این امر می‌تواند نویدبخش حفظ منافع سهام‌داران شرکت شود.

این مجمع به‌صورت برخط از درگاه معرفی شده در وب سایت شرکت برای عموم سهام‌داران به نمایش گذاشته شد.

عناوین برگزیده