تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۰
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۱۳۳۵۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

این شرکت ها در ۶ ماه چه کردند

می متالز - گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۰ شرکت از جمله بانک صادرات، نفت پارس، ایران خودرو و چند شرکت بورسی دیگر بررسی شد که در ادامه می خوانید:
این شرکت ها در ۶ ماه چه کردند

 به گزارش می متالز، گزارش عملکرد ۶ ماهه چند شرکت بررسی شد.

بانک صادرات ایران(وبصادر) در عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریور ١٣٩٩، حدود ١٠٠۵٩ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد. تراز این بانک در شهریور ماه ٢۶٢ میلیارد تومان مثبت بود.

 شرکت نفت پارس(شنفت) در ۶ ماهه منتهی به شهریورماه از فروش ممحصولات خود ١٣۴١ میلیارد تومان درآمد داشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٢٧ درصد رشد نشان می دهد.

 شرکت سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان (فلات) در ۶ ماهه منتهی به خرداد ماه ٢۶ ریال برای هر سهم سود محقق کرده است که ٣٠درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش دارد.

 درآمد شرکت ایران خودرو (خودرو) در ۶ ماهه منتهی به شهریور ١٣٩٩ از فروش محصولات خود ١٣٣٢۶ میلیارد تومان بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٨١ درصد رشد دارد.

 شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) در ۶ ماهه منتهی به شهریور از فروش محصولات خود ۴٣٢٩ میلیارد تومان درآمد داشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۵ درصد برخوردار است.
نگاهی به گزارش ۶ ماهه چند شرکت

 شرکت نفت سپاهان(شسپا) در ۶ ماهه منتهی به شهریور از فروش محصولات خود ٢۴۵٠ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این مبلغ در ۶ ماهه سال قبل، ۲۴۸۶ میلیارد تومان بوده است.

 شرکت مهرکام پارس(خمهر) در ۶ ماهه منتهی به شهریور از فروش محصولات خود ۴٣١ میلیارد تومان درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٩۶ درصد رشد دارد.

 شرکت آسان پرداخت پرشین(آپ) در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٣٢٠٢ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٢۶ درصد رشد داشته است.

 شرکت نفت ایرانول(شرانول) در ۶ ماهه منتهی به شهریور ١٣٩٩ از فروش محصولات خود ١٧٣١ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این رقم در مدت مشابه قبلی ۱۴۰۱ میلیارد تومان بود.

 شرکت قند قزوین(قزوین) در شهریور ماه نسبت به ماه قبل ۴۸ درصد افزایش داشته است. 
فروش دوره ۶ ماهه سال جاری این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده