تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۳۴۶۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری 52 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در 6 ماه نخست سال 99

می متالز - رئیس اداره طرح ها و سرمایه گذاری سازمان صمت استان تهران از برگزاری 52 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان در 6 ماه نخست امسال خبر داد.
برگزاری 52 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در 6 ماه نخست سال 99

به گزارش می متالز، رضا سعیدی در ادامه گفت: علی رغم شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری جلسات بدلیل اهمیت بررسی مشکلات پیش روی تولید کنندگان این جلسات بصورت ویدئو کنفرانسی اجرا شد.

وی افزود: تعداد کل پرونده های مطروحه در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 641 مورد بود که 614 مصوبه برای آن صادر گه 380 مورد آن اجرایی شده است.

رئیس اداره طرح ها و سرمایه گذاری سازمان صمت استان تهران خاطر نشان کرد: اهم موضوعات و مصوبات درحوزه امور بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی بوده است که با تعامل و تلاش همه دستگاههای اجرایی سعی در رفع موانع تولیدکنندگان و صنعتگران شده است.

سعیدی با اشاره به کاهش جلسات عمومی کارگروه ستاد تسهیل در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه تصریح کرد: بدلیل شرایط کرونایی جلسات با محدودیت بیشتر و جلسات اصلی با حضور استاندار محترم و اعضای کارگروه به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می شود.

وی گفت: البته جلسات حضوری در شهرستانها به صورت هفتگی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تمامی دستگاههای اجرایی استان و شهرستانها ضمن طرح مسائل و مشکلات واحد های (تولیدی، صنعتی ، کشاورزی معدنی و گردشگری) از واحد های تولیدی نیز بازدید به عمل می آید.

عناوین برگزیده