تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۸
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۳۵۳۰۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت آلیاژ کار اصفهان:

تولید ۱۸ هزار تن گلوله فولادی برای «سرچشمه»

می متالز - مدیرعامل شرکت آلیاژ کار اصفهان از تولید 18 هزار تن گلوله فولادی برای خط تولید مجتمع مس سرچشمه و سونگون خبر داد.
تولید ۱۸ هزار تن گلوله فولادی برای «سرچشمه»

به گزارش می متالز، احمد احمدی با اعلام این خبر گفت: سالیانه حدود ۱۸ هزار تن گلوله فولادی به مجتمع‌های مس سرچشمه و سونگون ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر تلاش شده تا این شرکت در بازار صنایع معدنی دیگر نیز حضور یابد، گفت: طی سال‌های گذشته با ورود سایر رقبا به بازار گلوله، این شرکت جهت استفاده از ظرفیت تولید خود علاوه بر تأمین نیاز شرکت مس تلاش کرد با ورود به بازار در سایر معادن ظرفیت خود را تکمیل کند به‌طوری‌که در این راستا موفق به تولید سالانه حدود ۸ هزار تن گلوله به معادن دیگر شده است.

احمدی گفت: این شرکت با هدف تامین گلوله‌های آسیاب معادن مس سرچشمه و سونگون تاسیس شد و عمده محصولات این شرکت گلوله فولادی از جنس ۷۰CR2 بوده و در سایزهای ۶۰ و ۸۰ و ۱۰۰ میلی‌متر که مورد مصرف اکثر معادن مس، سرب و روی، سنگ‌آهن و طلا و … است، تولید می‌شود.

بهبود مستمر کالا و رضایت‌مندی مشتری

مدیرعامل شرکت آلیاژ کار اصفهان با بیان اینکه این روند در سال ۹۹ سرعت بیشتری گرفته است، گفت: خط مشی این شرکت بهبود مستمر کالا و رضایت‌مندی مشتری است.

احمدی گفت: تلاش کرده‌ایم بر اساس نوسانات شدید بازار آهن در زمان مناسب اقدام به تولید و خریدوفروش کنیم و از سوی دیگر با راه‌اندازی خط نورد گرم توانسته‌ایم بخشی از نیاز خود به میلگرد و مواد اولیه را نیز تأمین نماییم.

وی افزود: خوشبختانه به رغم نوسانات بازار، بودجه تعریف شده و مصوب شده این شرکت برای سال ۹۹ در شش‌ماهه نخست سال محقق شده است.

احمدی در پایان با قدردانی از پرسنل شرکت آلیاژ کار گفت: دانش فنی پرسنل به دلیل سوابق طولانی تقریبأ کامل و از لحاظ تولید، تعمیر و نگهداری و استفاده از روش‌های مناسب به روز است به‌طوری‌که تقریبا ۹۵ درصد تعمیرات و ساخت در کارگاه انجام می‌شود.

عناوین برگزیده