تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۳۶۳۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نیکزاد در تشریح نشست با مدیرعامل شرکت مخابرات:

نیمی از طلب ۸۰۰میلیاردی بازنشستگان مخابرات در سال جاری پرداخت می‌شود

می متالز - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز مقرر شد ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات رفاهی بازنشستگان مخابرات در سال جاری پرداخت و در دی ماه نیز در نشستی دیگر باقی مانده آن را تعیین تکلیف کنیم.
نیمی از طلب ۸۰۰میلیاردی بازنشستگان مخابرات در سال جاری پرداخت می‌شود

علی نیکزاد ثمری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش می متالز، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز( سه‌شنبه 22 مهرماه) با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و بازنشستگان این شرکت، گفت: در اجرای اصل 44 قانون اساسی شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است، این شرکت رفاهیات سال‌های 97و 98 بازنشستگان را پرداخت کرده و رفاهیات سال 99 نیز پرداخت می‌شود.

نماینده مردم اردبیل و نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه یک هزار میلیارد تومان رفاهیات بازنشستگان از سال 89 تا 97 پرداخت نشده است، تصریح کرد: تا کنون 200 میلیارد تومان از مطالبات هزار میلیاردی بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت شده و 800میلیارد تومان از آن باقی مانده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این نشست مقرر شد 400 میلیارد تومان از مطالبات رفاهی بازنشستگان در سال جاری پرداخت شود، عنوان کرد: در دی ماه نشست دیگری با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و بازنشستگان این شرکت برگزار می‌شود اگر بتوانیم از طریق سهام و پرداخت نقدی 400میلیارد تومان باقی مانده را پرداخت کنیم تقریبا پرداختی به 47 هزار نفر به روز می‌شود.

عناوین برگزیده