تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۱۳۶۳۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«هرمز» نشان عالی مدیر سال دریافت کرد

می متالز - شرکت فولاد هرمزگان (هرمز) از دریافت نشان عالی مدیرسال در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، خبر داد.
«هرمز» نشان عالی مدیر سال دریافت کرد

دریافت نشان عالی مدیر سال توسط شرکت فولاد هرمزگان- اخبار اقتصادی تسنیم -  Tasnim

به گزارش می متالز، پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این آیین که از تعداد زیادی از مدیران صنعتی و معدنی تجلیل به عمل آمد، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان جنوب نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان پیاده‌سازی و اجرای نظام‌های تحولی و مدیریتی را از اولویت‌های اصلی در این شرکت دانست.

رضا صفریان در حاشیه پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین ارکان و اصولی که می‌تواند یک سازمان را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های خود سوق دهد، نظام‌مند کردن ساختارها و فرایندها است.

وی افزود: پیاده‌سازی و اجرای نظام‌های تحولی و مدیریتی از جمله نظام مدیریت استراتژیک، انواع استانداردهای سیستم‌های مدیریت، نظام‌های مشارکتی، به سازمان کمک می‌کند در شرایط گوناگون و فارغ از هرگونه تغییرات درونی و تحولات محیطی همواره در جهت و مسیر تعریف شده حرکت کند.

استقرار استانداردهای مدیریتی در «هرمز»

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به نقش مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیاده‌سازی استانداردهای مدیریتی در این شرکت، افزود: شرکت فولاد هرمزگان توانسته است با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد و با برنامه‌ریزی مناسبی که از حدود سه سال گذشته تاکنون داشته است، به دستاوردها و موفقیت‌های مهمی برسد که این امر مرهون مشارکت، همراهی و همدلی کارکنان سخت‌کوش شرکت فولاد هرمزگان و رهبری مدیریت ارشد سازمان بوده است.

صفریان بیان کرد: در این خصوص مشخصا می‌توان به اجرای نظام مدیریت استراتژیک اشاره داشت که هرساله طی فرایند مشخصی و با مشارکت تیم رهبری سازمان و کارشناسان خبره تدوین و مورد بازنگری قرار می‌گیرد و بر اساس آن جهت‌گیری‌ها، اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت پس از انجام بررسی‌ها و تحلیل‌های مختلف تعیین می‌شود. همچنین استقرار استانداردهای مدیریتی گام موثر دیگری بوده است که در جهت یکپارچه‌سازی ساختارها و نظام‌های شرکت همواره در اولویت بوده است.

گفتنی است پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیته علمی، خداداد غریب پور معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست، داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای سیاست‌گذاری و سایر مسوولان کشوری، بعدازظهر سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۹ در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه تهران برگزار شد.

عناوین برگزیده